Tule mukaan Suomen Suuhygienistiliiton toimintaan!

Oletko kiinnostunut suuhygienistien ammatin kehittämisestä? Entä oikeudenmukaisen palkkauksen tai työehtojen kehittämisestä? Vai onko yrittäjä suuhygienistien asiat sinulle tärkeitä? Kenties kansainvälinen yhteistyö eri maiden suuhygienistien kesken kiinnostaa sinua?

Tule mukaan Suomen Suuhygienistiliiton hallitukseen ja olet aitiopaikalla kehittämässä suuhygienistien ammattia, osaamista, kansainvälistymistä sekä yrittäjyyttä. Myös alan opiskelijoiden edunvalvonta ja koulutuksen kehittäminen on osa hallitustyöskentelyä.

Sinun ei tarvitse tietää kaikkea sote-uudistuksesta tai työehtosopimuksista, riittää että tunnet paloa suuhygienistin ammattia kohtaan, haluat oppia uusia asioita ja sinulla on hieman vapaa-aikaa käytettävissäsi.

Me tarjoamme tuon aitiopaikan sekä upeita ihmisiä tekemään kanssasi suuhygienistien ammattia ja osaamista tunnetuksi! Tule mukaan!

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä puheenjohtaja Mari Heinoseen sähköpostitse, puheenjohtaja@suuhygienistiliitto.fi

Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry – 30 vuotta suuhygienistien asialla!