Yrittäjät

Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry:ssä toimii yrittäjätoimikunta, jonka tarkoituksena on koota ja välittää tietoa suuhygienistiyrittäjyyteen liittyvistä asioista. Toimikunta edistää yrittäjien asioita mm. Akavan Erityisalojen yrittäjätoimikunnassa toimien sekä oman järjestön kautta aktiivisesti. Yhteinen vapaa foorumi löytyy Facebookista Yrittäjähygienistit-ryhmän nimellä, missä keskustelu on avoin kaikille yrittäjille ja yrittäjyydestä kiinnostuneille. Otamme vastaan toiveita koulutukseen ja virkistystoimintaan liittyen. Yrittäjätoimikunnan puheenjohtaja on Ulla Salo, ulla.salo@iki.fi. Yrittäjyyteen liittyvissä asioissa voi ottaa yhteyttä myös muihin toimikunnan jäseniin, joiden tiedot löytyvät verkkosivuiltamme.

Akavan Erityisalat AE ry:n ammatinharjoittaja- ja yrittäjäjäsenillä on käytännössä samat jäsenedut kuin työsuhteisillakin jäsenillä. Ainoastaan työttömyyskassajäsenyys puuttuu. Ammatinharjoittajien tulee liittyä erikseen Ammatinharjoittajien ja Yrittäjien työttömyyskassaan AYT ry:hyn.

Jäsenyyden kautta pääset Akavan, Akavan Erityisalojen, oman jäsenyhdistyksesi sekä työttömyyskassan edunvalvonnan ja etujen piiriin.

Akavan Erityisalat AE ry pitää yllä Asiantuntijapalveluita tarjolla palstaa, johon sinulla on jäsenenä mahdollisuus laittaa oman yrityksesi tiedot.

Lisää tietoa yrittäjyydestä löytyy AE:n oppaasta Itsenäisen yrittäjän ja ammatinharjoittajan opas.

Asiantuntijoita tarjolla

Hyviä linkkejä