SSHL ry on hyväksytty jäsenkustantajaksi Aikakausilehtien Liittoon

Aikakauslehtien Liiton hallitus on kokouksessaan 14.3. hyväksynyt uudeksi jäsenkustantajaksi Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry:n, joka julkaisee lehteä Suuhygienisti.

Lehti on ainoa suuhygienisteille suunnattu ammattijulkaisu. Se ilmestyy 4 kertaa vuodessa, ja siinä julkaistaan tieteellisiä artikkeleita suu- ja hammassairauksien hoidosta tai ennaltaehkäisystä. Lisäksi lehdessä on ajankohtaisia katsauksia ja artikkeleita muilta terveydenhoidon ja -edistämistyön alueilta. Lehti välittää tietoa suuhygienistien edunvalvonnasta, liiton toiminnasta ja jäsentapahtumista.

Aikakauslehtien Liitolla (Aikakausmedialla) oli vuoden 2013 lopussa 275 jäsenkustantajaa, jotka julkaisivat yhteensä 214 lehteä tai verkkojulkaisua. Jäsenistöön kuuluvista lehdistä ammatti- ja
järjestölehtiä oli 280, yleisölehtiä 211 ja asiakaslehtiä 23.