Nähdään perjantaina 5.5. Helsingin Scandic Grand Central hotellilla!

Suomen Suuhygienistiliiton jäsenillä sekä suuhygienistiopiskelijoilla on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus osallistua maksutta Valtakunnallisen Suuhygienistipäivän yhteydessä järjestettävään näyttelyyn ja tutustua samalla Helsingin Scandic Grand Central hotelliin.

Varmistathan näyttelyyn osallistumisen ilmoittautumalla sähköpostitse 24.4. mennessä (rajattu osallistujamäärä). Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostilla osoitteeseen koulutus@suuhygienistiliitto.fi .

Pyydämme ystävällisesti opiskelijoita tekemään ryhmäilmoittautumisen, jossa liitteenä on osallistujien nimilista. Näyttely on avoinna jäsenille ja suuhygienistiopiskelijoille 5.5.2023 klo 13.00–16.00 ajan.

Valtakunnallisen Suuhygienistipäivän loistaville luennoille on vielä mahdollisuus ilmoittautua. Varmistathan paikkasi!
Luennoille ilmoittautuvien sitovat ilmoittautumiset Suomen Suuhygienistiliiton nettisivujen kautta 11.4.2023 mennessä.
Käytäthän hyödyksi pidentyneen ilmoittautumisajan!

Kutsu (pdf-tiedosto avautuu uuteen välilehteen)

hotellin pääsisäänkäynti