Ilmaisia webinaari koulutuksia jäsenille vuonna 2020

Akavan Erityisalat jäsenyhdistyksineen tarjoaa vuonna 2020 useita työelämän ajankohtaisiin aiheisiin pureutuvaa webinaaria.

Webinaarit tuottaa UP Partners.

Webinaarit tulevat näkyviin uraportaaliin: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

ILMOITTAUTUMISOHJE:

HUOM! Ilmoittautuminen avautuu 1.1.2020. Voit ilmoittautua tuolloin jo kaikkiin webinaareihin.

Kaikki halukkaat mahtuvat mukaan! Webinaareihin voi osallistua vain Suomen Suuhygienistiliiton ja Akavan Erityisalojen jäsenet.

Jäsenyys tarkastetaan liiton jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

1) Ilmoittaudu webinaareihin klikkaamalla uraportaalissa kyseistä webinaaria (www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat)

2) Klikkaa ILMOITTAUDU

3) Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet

4) Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

WEBINAARIT 2020

22.4. Nykyajan CV ja työhakemus / vier. Marika Rajalampi

13.5. Sisäisen motivaation johtaminen / Johanna Wilmi

3.6. Minustako pomo / Sonja Grönlund-Lamminsalo