Ilmainen työelämävalmennus SSHL ry:n jäsenille

Jäsenetusi
Akavan Erityisalat tarjoaa liiton jäsenille ilmaista työelämävalmennusta uraportaalin kautta. Urapalvelusta löydät eväitä osaamisen kehittämiseen, työpaikan vaihtoon ja työhyvinvointiin. Uraportaalin tuottaa Up! Partners ja pääset rekisteröitymään portaaliin täältä.

Varaa aika omavalmentajalle
Keskustele uraportaalissa luottamuksellisesti omavalmentajasi kanssa työhösi, uraasi, työnhakuusi ja hyvinvointiisi liittyvistä asioista. Yhdessä vaihtoehdot kirkastuvat ja hahmotat helpommin mikä on sinulle paras seuraava askel eteenpäin. Valmennus tapahtuu puhelimen tai videopuhelun välityksellä.

Katsele vinkkejä videolta, kun sinulle sopii
Portaalissa on laaja skaala videoita, joihin on kiteytetty vastauksia valmennettaviemme yleisimpiin kysymyksiin ja tarpeisiin. Videot voit katsoa puhelimesta, tabletilta tai tietokoneeltasi 24/7, kun sinulle parhaiten sopii. Työelämän “Netflix” palvelu antaa sinulle etulyöntiaseman työnhakuun, edistää uratavoitteitasi ja huolehtii hyvinvoinnistasi. Käytä hyödyksesi!

Koe webinaarit kotisohvallasi
Webinaarit tarjoavat sinulle mahdollisuuden kouluttautua ja kehittyä omalla kotisohvallasi. Webinaari tarjoaa sinulle myös mahdollisuuden esittää kouluttajalle chatin kautta kysymyksiä. Aiheita on kymmeniä vuosittain – kirjaudu portaaliin ja ilmoittaudu ajoissa mukaan! Ilmoittautuminen on jo auki. Lisäksi voit katsoa jo pidettyjen webinaarien tallenteita.

Opi uutta verkkokursseilla
Verkkokurssit ovat muutaman viikon mittaisia opiskelujaksoja, joissa on selkeät oppimistavoitteet. Osa kursseista pyörii non-stop eli voit aloittaa opiskelun heti. Toiset kurssit puolestaan alkavat tiettynä päivänä ja tarjoavat sinulle vertaistukea muilta osallistujilta ja valmentajalta. Tutustu kurssivalikoimaan, vahvista osaamistasi ja houkuttelevuuttasi työmarkkinoilla.