Suuhygienistien koulutuspäivä Tampereella 19.4.2024

19.4.2024Lapland Hotels Arena, Tampere

KEVÄÄN 2024 SUUHYGIENISTIEN TAMPEREEN KOULUTUSPÄIVÄ ON TÄYNNÄ!!

Kevään 2023 koulutuspäivän palautteiden sekä kaikille jäsenille lähetetyn koulutuskyselyn tulosten myötä järjestämme huhtikuussa 2024 yhden päivän koulutuksen Tampereella. Katso ohjelma alta ja TÄSTÄ (pdf-tiedosto avautuu uudelle välilehdelle)!

Koulutuspaikka: Lapland Hotels Arena, Ratapihankatu 54, 33100 TAMPERE.
Tampereen koulutuspäivää ei striimata. Valtakunnallinen Suuhygienistipäivä tullaan järjestämään syksyllä 2024 Helsingissä, johon voi osallistua myös etänä. Helsingin Valtakunnallisen Suuhygienistipäivän ohjelma tulee rakentumaan lasten hammashoidon ja työssä jaksamisen ympärille.

OHJELMA

Perjantai 19.4.2024

Klo 8.30–9.00     Ilmoittautuminen ja aamupala (Lumoava kahvitori), jossa tarjolla virkistävä aamukahvi/tee, suolainen ja makea kahvileipä, vihanneksia, jogurttia, marjoja ja mysliä.
Klo 9.00–9.15      Suuhygienistipäivien avaus. TtT, EHL, MSc Ulla Harjunmaa
Klo 9.15–10.00    Parodontologisen hoidon avaintekijät. EHL Katriina Lähdetie
Klo 10.00–10.30 (10.00-10.10 Näytteilleasettajat esittäytyvät) Näyttelyyn tutustuminen ja tauko
Klo 10.30–11.15   Parodontologisen hoidon vaikuttavuus. Onko vielä toivoa? EHL Katriina Lähdetie
Klo 11.15–11.45    Kysy parodontologilta
Klo 11.45–12.45   Lounas porrastetusti 11:45 ja 12:15 Saivo – Kitchen & Bar of Moments (4. krs) ja näyttelyyn tutustuminen
Klo 12.45-12.55
Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry:n ensimmäiset vuosikymmenet, historiikin julkaisu. Kunniajäsen Kaarina Niemi
Klo 12.55–13.30   Suuhygienistin työkalupakki implanttien hoidossa. FT, shg Hanna Lähteenmäki
Klo 13.30–14.15    Kiinnityskudosten hoidon uudet ja vanhat tuulet. EHL Ville Laitala. Yhteistyöluento Oral-B:n kanssa.
Klo 14.15–14.30    Kahvitarjoilu (Lumoava kahvitori), jossa tarjolla kahvi/tee, pieni suolainen ja makea leivos, smoothie ja hedelmiä
Klo 14.30–15.15    Peri-implantiitti ja sen hoito. EHL Ville Laitala. Yhteistyöluento Oral-B:n kanssa.
Klo 15.15–16.00    Omahoidon ohjaus parodontiittipotilaille, sisältäen implantit. Shg Tiina Åberg
Klo 16.00               Päivän päätös

Koulutuspäivään osallistuville Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry:n jäsenille sekä Tampereen yhdysjäsenille järjestetään koulutuspäivän jälkeen yhteisillallinen Lapland hotels Arenan ravintola Saivossa klo 17 alkaen. Paikkoja on rajoitetusti, joten varmistathan paikkasi vahvistamalla osallistumisesi sähköpostitse (koulutus[at]suuhygienistiliitto.fi) sekä maksamalla omavastuun. Omavastuu tulee maksaa etukäteen ja sitä ei palauteta ilman lääkärintodistusta.

Maksutiedot:
Maksun saaja: Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry
Tilinumero IBAN: FI67 8000 1200 7058 13
BIC: DABAFIHH
Viitenumero: 1025
Hinta: 20 €

Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.

KOULUTUSPÄIVÄN OSALLISTUMISHINNAT

NORMAALIT HINNAT 1.2.2024 alkaen EARLY BIRD-HINNAT
31.1.2024 asti -10 %
Jäsen 220 198
Ei jäsen 290 261
Opiskelija 50 45
Opiskelija
ei jäsen
Eläkeläinen 50 45
Näyttelypöytä 400
Näyttelypöydän
lisähenkilö
50

Jäsenyydet tarkistetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistumismaksu laskutetaan etukäteen ja niitä ei palauteta ilman lääkärintodistusta. Koulutuspäivän hintaan sisältyvät lounas ja kahvit. Näytteilleasettajien hintaan sisältyy lounas. Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset ruokarajoitteet. Hotellivaraukset osallistujat varaavat itse. Hintoihin ei lisätä enää ALV.

Suomen Suuhygienistiliitto myöntää kuusi (6) täydennyskoulutuspistettä koulutukseen osallistuvalle. Koulutuspäivät järjestetään, mikäli ilmoittautuneita on riittävästi.

LISÄTIETOA NÄYTTEILLEASETTAJIEN ILMOITTAUTUMISEEN
Ensisijainen laskutustapa on verkkolaskutus. Muistathan kirjata verkkolaskutusosoitteen oikein. Toissijainen laskutustapa on sähköposti.

SAAPUMINEN HOTELLILLE JA PALVELUT PAIKANPÄÄLLÄ
Tutustuttehan ennakkoon saapumis- ja pysäköintiohjeisiin sekä hotellin tarjoamiin palveluihin.

AIKATAULU NÄYTTEILLEASETTAJIA VARTEN
Näyttelytilaan voi tulla rakentamaan omaa näyttelypöytää klo 8.00 alkaen. Tilaisuus avataan klo 9.00. Klo 10.00-10.10 näytteilleasettajien esittely luentotilassa ennen näyttelyyn tutustumista ja taukoa.

LISÄTIEDOT
Ajantasaiset lisätiedot löydätte hotellin verkkosivuilta www.laplandhotels.com.