Puhejudo ja psyykkinen palautumiskyky – webinaari jäsenille

23.10.2020Webinaari

Tuntuuko, että kulunut vuosi on ollut raskasta puurtamista ilman taukoa? Nyt on tarjolla tauko koulutuksen muodossa.

Suomen Suuhygienistiliitto järjestää jäsenilleen 23.10.2020 klo 12-16 webinaarin Puhejudosta sekä psyykkisestä palautumiskyvystä. Webinaari on ilmainen. Webinaari tallennetaan ja ilmoittautuneille lähetetään sinne linkki. Koulutus on sieltä katsottavissa 3 kuukauden ajan.

Koulutuksessa keskitytään kasvokkain ja puhelimessa tapahtuvaan vuorovaikutukseen tilanteissa, joissa vastapuoli on kiihtynyt, vihainen, pettynyt tai muun tunnekuohun vallassa. Koulutuksessa opitaan haastavan palvelutilanteen hoitaminen aloituksesta rauhoittelun ja ratkaisun etsimisen kautta tilanteen päättämiseen. Opitun avulla työssä jaksaminen ja työhyvinvointi paranee, sekä eskaloituvien konfliktien määrä vähenee.

Kouluttaja: Tero Ålander, Mielenrauhaa koulutuspalvelu

Ilmoittautumisohjeet:

1. Ilmoittaudu webinaariin koulutus@suuhygienistiliitto.fi

Mainitse ilmoittautumisen  yhteydessä jäsennumerosi.

2. Saat sähköpostiisi osallistumislinkin.

3. Webinaarista tehdään tallenne.

Osallistu webinaariin ja opi puhejudosta työkaluja työhösi!