Yrittäjät

Suuhygienisti-yrittäjien määrä on lisääntynyt. Yrittäjyydestä on tullut todellinen vaihtoehto työuralle. Terveydenhuollon muutokset avaavat uusia mahdollisuuksia mm. ostopalvelujen ja palvelusetelin muodossa. Suomen Suuhygienistiliitto pitää tärkeänä tukea yrittäjyyttä ja erityisesti yrittäjien verkottumista.

Suomen Suuhygienistiliitossa toimii yrittäjätoimikunta, jonka tehtävänä on koota tietoa suuhygienisti-yrittäjyyteen liittyvistä asioista. Liitto toimii asioissa eteenpäin vievänä linkkinä. Myös koulutukseen ja virkistystapaamisiin liittyviä toiveita otetaan mielihyvin vastaan. Toivomme kommentteja myös sairausvakuutuslain muutoksen tuomista käytännön vaikutuksista toimintaasi sekä millaisia asiakkaiden kommentit ovat olleet.

Yrittäjätoimikunnan puheenjohtajana  toimii

Anne Hyvönen, p. 040 7555 365 (edunvalvonta asiat),
anne.hyvonen (at) suuhygienistiliitto.fi.

Toiminnan jäseniä ova:

Ulla Salo, p. 040 707 6433, (yrittäjyyteen liityvät asiat)
ulla.salo (at) iki.fi

Pirjo Sirkiä, p. 050 569 4869
pirjo.sirkia (at) suuhygienistiliitto.fi

Kari Kivelä p. 044 573 8889
kkkivela (at) hotmail.com

Akavan Erityisalat AE ry:n ammatinharjoittaja- ja yrittäjäjäsenillä on käytännössä samat jäsenedut kuin työsuhteisillakin jäsenillä. Ainoastaan työttömyyskassajäsenyys puuttuu. Ammatinharjoittajien tulee liittyä erikseen Ammatinharjoittajien ja Yrittäjien työttömyyskassaan AYT ry:hyn.

Jäsenyyden kautta pääset Akavan, Akavan Erityisalojen, oman jäsenyhdistyksesi sekä työttömyyskassan edunvalvonnan ja etujen piiriin.

Akavan Erityisalat AE ry pitää yllä Asiantuntijapalveluita tarjolla palstaa, johon sinulla on jäsenenä mahdollisuus laittaa oman yrityksesi tiedot.

Lisää tietoa yrittäjyydestä löytyy AE:n oppaasta Itsenäisen yrittäjän ja ammatinharjoittajan opas.

Asiantuntijoita tarjolla

Hyviä linkkejä