Turun alueen yhdistettyyn jäsen- ja opiskelijatapahtumaan pe 5.10.2012

Tule viettämään yhteistä syysiltaa!

Turun alueen yhdistettyyn jäsen- ja opiskelijatapahtumaan pe 5.10.2012 klo. 17-22.

Paikka: Bar Bryssel, Arcadian alakerrassa, Linnankatu 18, Turku.

Tapahtumaamme tukee Pertti Hietanen, Colgate Professionalilta ja paikalla tuotteita on esittelemässä Pia Eskola. Lisäksi paikalla Milla Vihanto, Leaf oy:ltä.

Opiskelijoita/ työssäolevia palvelee CV-tori, jossa neuvoo Akavan Erityisalojen opiskelija- ja urapalveluista asiamies Riina Koivunen.  Mukana myös Suomen Suuhygienistiliiton puheenjohtaja Satu Mäkinen. Tarjolla iltapalaa.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille suuhygienistiksi opiskeleville sekä Akavan Erityisalojen kautta Suomen Suuhygienistiliittoon kuuluville Turun alueen jäsenille.

Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Satu-Maaria Lambergiin p.040-5920530.

Terveisin Satu-Maaria Lamberg ja Kaisa Laine, Turun alueen yhdysjäsenet