Jäsenetukoulutus

Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry:n jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua Akavan Erityisalat AE ry:n järjestämiin maksuttomiin koulutuksiin.

Akavan Erityisalojen jäsenenä saat maksutta monipuolista ja laadukasta koulutusta ajankohtaisista aiheista. Koulutukset tukevat ja edistävät jäsenen työmarkkinaosaamista, hyvinvointia ja menestymistä työelämässä. Eri puolilla Suomea järjestettävät jäsenkoulutukset ovat avoimia kaikille jäsenille ja niihin ilmoittaudutaan liiton verkkosivuilla sähköisen asioinnin kautta.

Jäsenkoulutukset löydät  Yhteenveto-lehdestä ja nettisivujen tapahtumahaun sähköisestä kalenterista. Tutustu monipuolisiin osaamistasi ja jaksamistasi kehittäviin koulutuksiin ja ilmoittaudu mukaan!

Koulutukset ovat tarjoiluineen täysin maksuttomia (jäsenetu). Tilaisuudet täyttyvät yleensä pian, joten ilmoittautumisessa nopeus on valttia.

Jos jäsen on ilmoittautunut eikä pääse koulutukseen, tulee esteestä ilmoittaa mahdollisimman pian koulutusilmoituksessa mainitulle henkilölle. Alle viiden (5) päivän peruutuksista ja ilmoittamatta poisjäämisestä veloitetaan kulukorvauksena 50 euroa.

Lisää Akavan Erityisalat AE ry:n järjestämistä koulutuksista ja tapahtumista löydät www.akavanerityisalat.fi sivuilta kalenterista ja ajankohtaispalstalta.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!