Toimikunnat

Julkaisutoimikunta

Julkaisutoimikunnan tavoitteena on julkaista liiton jäsenlehteä neljä kertaa vuodessa eri teemoilla. Lehden välityksellä tiedotetaan jäsenistölle liiton hallituksen toiminnasta, päätöksistä ja edunvalvontaan liittyvistä asioista. Jokaisessa numerossa julkaistaan tieteellisiä artikkeleita suu- ja hammassairauksien hoitoon tai ennaltaehkäisyyn liittyen, sekä ajankohtaisia katsauksia ja artikkeleita muilta terveydenhoidon- ja terveydenedistämistyön alueilta. Julkaisutoimikunta tekee yhteistyötä ammattikorkeakoulujen ja Akavan Erityisalat ry:n kanssa.

Julkaisutoimikunnan yhteystiedot löydät kohdasta Lehden toimitus.

Koulutustoimikunta

Suomen Suuhygienistiliitto SSHL ry järjestää jäsenilleen täydennyskoulutusta ja erilaisia tapahtumia. Vuosittain järjestetään Valtakunnalliset Suuhygienistipäivät. Koulutustoimikunta kerää täydennyskoulutusaiheita jäseniltä saamiensa palautteiden ja tarpeiden mukaan. Myös kansainvälisiä teemoja ja linjoja seurataan koulutusaiheista. Jäsenien toivomuksesta koulutuspaikkakunta vaihtelee. Koulutuksiin liittyviä toiveita ja kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen: koulutus (at) suuhygienistiliitto.fi.

Koulutustoimikunnan yhteystiedot löydät kohdasta Koulutustoimikunta.

Yrittäjätoimikunta

Suomen Suuhygienistiliito SSHL ry:ssä toimii yrittäjätoimikunta, jonka tehtävänä on koota tietoa suuhygienisti-yrittäjyyteen liittyvistä asioista. Liitto toimii asioissa eteenpäin vievänä linkkinä. Myös koulutukseen ja virkistystapaamisiin liittyviä toiveita otetaan mielihyvin vastaan. Toivomme kommentteja myös sairausvakuutuslain muutoksen tuomista käytännön vaikutuksista toimintaasi sekä millaisia asiakkaiden kommentit ovat olleet.

Yrittäjätoimikunnan puheenjohtaja on Anne Hyvönen, anne.hyvonen (at) suuhygienistiliitto.fi, yrittäjyyteen liityyviin asioihin voi ottaa yhteyttä myös Ulla Salo, p. 040-7076433, ulla.salo (at) iki.fi.

Opiskelijatoimikunta

Opiskelijatoimikunnan tavoitteena on kehittää liiton ja suuhygienistiopiskelijoiden välistä yhteistyötä. Toimikunta organisoi liittoinfot ammattikorkeakouluissa ja on mukana esittelemässä liiton toimintaa opiskelijoille suunnatuissa tapahtumissa. Opiskelijatoimikunta tekee yhteistyötä myös muiden Akavan Erityisalojen opiskelijatoimikuntien kanssa tarjotakseen mahdollisimman monipuolisia,ajankohtaisia jakiinnostavia tilaisuuksia opiskelijajäsenilleen.

Opiskelijatoimikunnan yhteystiedot:

Laura Iso-Heiniemi              laura.iso-heiniemi (at) suuhygienistiliitto.fi